به من بگو بانو!

ثبت ِ خاطرات ِ زندگی ِ یک آدم، بزرگترین خدمتیه که به اون آدم میشه کرد!
ما به همین راحتی میتونیم از اشتباهات و تلخی های گذشته درس بگیریم و با مرور ِ خاطرات ِ خوب به یاد بیاریم که خوشبختی رو لمس کردیم...

بایگانی

12. درایوم :دی

جمعه, ۲۹ آبان ۱۳۹۴، ۰۸:۳۹ ب.ظ

چند ماه بود میخواستم درایوم* رو مرتب کنم، یعنی هر وقت کارهایی که باید انجام بدم رو یادداشت میکردم این سر و سامون دادن ِ درایوم* یکی از اون کارها بود که همیشه هم کمی بهش میرسیدم ولی وقت نمیشد کامل مرتبش کنم و در نتیجه بعد از مدتی بدتر از دفه ی قبل بی نظم و به هم ریخته میشد... الان چند روزه شروع کردم دارم دنباله دار مرتبش میکنم و اول هم نمیدونم چرا، ولی از عکس ها و فیلم های خانوادگی و دوستانه شروع کردم به مرتب کردن، دیدن ِ دوباره ی بعضی از عکس ها حس و حال های متفاوتی بهم میده، گاهی وقتا به یه عکس چند دقیقه خیره میشم حالا یا بغض میکنم و دلتنگی میاد سراغم یا اینکه با مرور ِ خاطرات ِ خوب ِ آدم های توی عکس لبخند میشینه رو لبام، بعضی عکسا هم هستن که فوراً یا برش میدم و اصلشونو پاک میکنم یا کلا پاکشون میکنم تا هیچ خاطره و عکسی از بعضی از آدما نمونه برام...


* درایوم: از سال ِ اولی که کامپیوتر خریدیم، به دلیل استفاده ی مشترک از اون تصمیم گرفتیم هر درایو از کامپیوتر رو اختصاص بدیم به یکی، بخاطر اینکه فایل هایی که توی کامپیوتر داریم با هم دیگه قاطی نشه، گم نشه و یا اشتباهاً پاک نشه، اون اوایل درایو ِ E واسه من بود ولی الان چند ساله که درایو ِ F به اسم ِ Fesgheli درایو ِ مخصوص ِ منه :دی و این وضعیت تا زمانی که لپ تاپ بخریم ادامه داره :دی



http://s6.picofile.com/file/8223825700/Drivam.jpg


۹۴/۰۸/۲۹
ثمینا

نظرات  (۶)

درایو منم درایو ای بود تا وقتی که کیس مرحوم خدمت رسانی می کرد چند وقته بازنشسته شده :دی 
پاسخ:
خسته نباشن :دی
منم منتظر زمان هستم که فولدرها رو مرتب کنم ولی گم شدم انگار دز زمان
پاسخ:
زمان رو خودت بساز. 
خوش بحالت من هر هفته چیزهای مهم رو مرتب میکنم گوشیمو اینا بعد خیلی حالم خوب مبشه و خودم سبک میشم !!!
ولی هنووووز لپتاپم مونده!!! :(
پاسخ:
خب همین هفتگی یعنی عااااااااالی
۳۰ آبان ۹۴ ، ۱۰:۲۵ مرتضی علیزاده
سلام فسقلی ! خخخخخخ
یه کار دیگه هم میشه کرد
کل هارد رو فرمت کن
خلاص ( آیکون ... )
پاسخ:
نهههههههههههههههههههههههههههه چطور میتونم اون همه خاطره رو ... :دی
از عکسای مختلفی که تو اینستا می زاری می شد حدس زد...
پاسخ:
:D
آخیییی چه مشترکی منم دارم درابومو مرتب میکنم از عکس های خانوادگی هم شروع کردم 
پاسخ:
ایول ایول :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی