به من بگو بانو!

ثبت ِ خاطرات ِ زندگی ِ یک آدم، بزرگترین خدمتیه که به اون آدم میشه کرد!
ما به همین راحتی میتونیم از اشتباهات و تلخی های گذشته درس بگیریم و با مرور ِ خاطرات ِ خوب به یاد بیاریم که خوشبختی رو لمس کردیم...

بایگانی

25. مثل ِ آغاز ِ بیست و پنج سالگی

چهارشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۴، ۰۸:۲۹ ب.ظ

رفتن، همیشه غم انگیز نیست؛

همیشه پایان نیست؛

رفتن، گاهی فرصتیه که به خودمون میدیم؛

تا جور دیگه باشیم؛

تا بهتر باشیم؛

تا خوبتر باشیم :)

آدم ها وقتی خسته میشن؛

وقتی حس میکنن دارن در جا میزنن؛

وقتی آرامشی حس نمیکنن؛

مجبور میشن به تغییر؛

این رفتن گاهی همون تغییره... اینکه به کجا میریم مهمه چون شکل ِ تغییرمون رو مشخص میکنه...

آدمی که هیچ وقت راضی به تغییر نمیشه آدم ِ بی انگیزه ای به نظر میاد...

میل ِ به تغییر، یعنی امید به بهتر شدن ِ همه ی چیزایی که اسمشون مشکله...

لفت دادن از یه گروه ِ دوستانه یا یه گروه کاری یا حتی فامیلی، عوض کردن ِ سیمکارت، تغییر محل زندگی، تغییر رشته ی تحصیلی، تغییر شغل، تغییر ِ وبلاگ، تغییر ِ اسم یا حتی تغییر ِ مدل مو... همه ی اینا ارزشمندن اگر مطمئن باشیم به خوب شدن ِ حالمون کمک میکنن :)

 

منتظر ِ تغییر باشین :)


+ دوستانی که اینجا رو میخونن کامنت بذارن.

۹۴/۱۰/۲۳
ثمینا

نظرات  (۷)

۲۳ دی ۹۴ ، ۲۰:۳۱ ♫ شباهنگ
من می‌خونم
پاسخ:
مرحبا :دی
من یه برنامه فشرده زبان گذاشتم گوش دادن به زبان نصرت ،خواندن 504 ،1100 لغت زبان، کتاب قصه اینگلیسی برا خودم
 مثلا این دو ماه آخر ب امسال تغییر کنم :| تقریبا از تیر تا حالا هیچ غلطی نکردم: | هیچ تغییری نداشتم نه ظاهر نه باطن: ( 
بعلاوه دو تا کتاب 
بعلاوه یادگیری بافتنی
بعلاوه تا لنگ ظهر نخوابیدن 
بعلاوه کنکور مجدد کارشناسی فقط به عشق پرستاری: ) 
حوصله گروه هم ندارم همون دوتا دارم خانوادگی و با شما بقیه م یک ماه پیش همه رو حذف کردم 
بعدم که اینستامم قرار بترکه برم یجای جدید فوضول اونجا زیاده 
از طرفی دویستا فالورم نمیخوام: \ 
عاقا منو ول کنی کامنتو با صفحه دردودلام اشتباه میگیرم 
حالا شما از تغییرات بنویس :) 

پاسخ:
مینویسم اما در جای جدید :دی
من میخونم :دی
چیه جایزه موخای بدی؟ :)))
پاسخ:
شاید :دی
۲۳ دی ۹۴ ، ۲۲:۰۶ اسماعیل غنی زاده
حالتون همیشه خوب باشه 😊
پاسخ:
مرسی :)
ما رودیم..باید که جاری باشیم...
پاسخ:
جاری میشم اگه سنگ و کلوخ نندازن تو مسیرم :|
۲۴ دی ۹۴ ، ۱۹:۵۸ شاهزاده شب
من من میخونم :)
پاسخ:
آفرین :دی
مچکرم از خودم که اینجا رو می خونم :D
پاسخ:
ما نیز از شما کمال ِ تشکر را داریم :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی