به من بگو بانو!

ثبت ِ خاطرات ِ زندگی ِ یک آدم، بزرگترین خدمتیه که به اون آدم میشه کرد!
ما به همین راحتی میتونیم از اشتباهات و تلخی های گذشته درس بگیریم و با مرور ِ خاطرات ِ خوب به یاد بیاریم که خوشبختی رو لمس کردیم...

بایگانی

8. پاییز محبوب من

دوشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۰۷ ق.ظ

خدای خوبم، بخاطر رسیدن ِ این پاییز ِ قشنگ ازت ممنونم...

توی روزایی که خیلیا انتظار دارن من کنج خونه بشینم و غصه بخورم... تو این پاییز رو به من رسوندی تا مست بشم از هوای خنکش و سرخوشانه تو خونه بچرخم و همش دلم بخواد برم بیرون...

خدا جونم شکرت که روحیه ی قدیمم رو داری بهم برمیگردونی... و میدونم قدرشناس نیستم.


امروز قراره یکی از دوستانم رو ببینم احتمالا تا بعد از تاریک شدن ِ هوا بیرون باشیم... چی میشه اگه نم نم بارون هم چاشنی ِ این دیدار ِ دوستانه بشه؟!


۹۴/۰۸/۱۱
ثمینا

نظرات  (۴)

وبلاگا نویسا همه رابطه ی خوبی با باران دارن: ) 
باران که میباره انگار عشق خداس هر قطره ش یعنی شادی و آرامش: )
پاسخ:
وبلاگ نویسای با سلیقه :دی
خداروشکر که حالت خوبه
:)
اما یه چیزی ایا واقعا باید رمز رو ازبر باشیم؟
سخته ها:))
پاسخ:
خب یه جا یادداشت کنید :دی
اصن هر وقت رمز رو یادتون رفت بگین خودم میدم بهتون دیگه :)
پاییز با بوی نارنگی. آخ آخ د:
پاسخ:
با اون پالتویی که پوشیده :دی
:)
خوبه که خوبی:))
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی