به من بگو بانو!

ثبت ِ خاطرات ِ زندگی ِ یک آدم، بزرگترین خدمتیه که به اون آدم میشه کرد!
ما به همین راحتی میتونیم از اشتباهات و تلخی های گذشته درس بگیریم و با مرور ِ خاطرات ِ خوب به یاد بیاریم که خوشبختی رو لمس کردیم...

بایگانی

9. وقتی اینجام

سه شنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۴، ۰۷:۴۸ ب.ظ
وقتی داریم جدی صحبت میکنیم:
ب.ا.ن.وچه ی محبوبم رو رو دور ِ آهسته گذاشتم اونم اجباری... چرا؟ چون اینم یکی از دردسرهای نوشتن با اسم و فامیل ِ واقعی ِ... اینکه توی مراحل ِ حساسی از زندگی باشی (همون طلاق) و باید حواست باشه بهونه ای دست ِ طرف ِ مقابلت ندی که نتونه بازی ای که ناجوانمردانه شروع کرده به نفع خودش و به ضرر تو تموم کنه!
ننوشتن سخته... ولی اینکه آدم دلش بخواد بنویسه و هی مجبور باشه جوری بنویسه که فامیلا یا همون نویز اگر گذرشون به اونجا افتاد نتونن چیزی به دست بیارن سخت تره... یعنی کافیه من توی یکی از پست هام بنویسم "خوشحالم که دارم جدا میشم" و اونوقت همین یک جمله میشه سندی برای اینکه توی دادگاه بر علیه ی من استفاده میشه. بخاطر همین تصمیم گرفتم اینجا رو جدی تر ادامه بدم و پست هایی که بنظرم دردسری ندارن رو بذارم توی اون یکی وبلاگم.
امیدوارم هر چه زودتر زندگی نرمالم شروع بشه و نویز هم بره سر زندگی خودش!

وقتی که ذوق کردم:
امروز طبق ِ هشدارهایی که از قبل مسؤلین داده بودن طوفان شد، رعد و برق، باد و بارون ِ شدید و تگرگ های 60 گرمی... برق رفت، آنتن ِ موبایل هم همینطور... روز ِ عالیییی ای بود...

وقتی که مظلومم:
اینجا رو هم دوست داشته باشین... خب؟!

۹۴/۰۸/۱۹
ثمینا

نظرات  (۴)

۱۹ آبان ۹۴ ، ۱۹:۵۷ شباهنگ (تورنادوی سابق)
دوست داریم
پاسخ:
آخ جون آخ جون ذوق مرگ شدم :*
سلام
انتظار نداریم که انرژی منفی از ثمینا بانو دریافت بشه
وگرنه اینجا و اونجا رو دوست میداریم
پاسخ:
سپاس فراوان از شما :)
وقتی نمیتونی حتی حرف های دلتو تو این صفحه مجازی بنویسی....
چقد تلخه
پاسخ:
تلخ ... بسیار تلخ ...
:)
دوست داریم... هم خودت رو هم اینجا رو هم اونجا:)))

و من همیشه بیزار بوده ام از قورت دادن حرف ها...
پاسخ:
مرسی یلدا جان :*

قورت دادن ِ حرف ها بغض میشه :(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی