به من بگو بانو!

ثبت ِ خاطرات ِ زندگی ِ یک آدم، بزرگترین خدمتیه که به اون آدم میشه کرد!
ما به همین راحتی میتونیم از اشتباهات و تلخی های گذشته درس بگیریم و با مرور ِ خاطرات ِ خوب به یاد بیاریم که خوشبختی رو لمس کردیم...

بایگانی

21. تولدم مبارک :)

شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۴، ۰۶:۱۱ ب.ظ

http://s3.picofile.com/file/8232468800/keyk2.jpg

یکشنبه شب (که فرداش تولدم بود) توسط بابا و داداشم و خواهر و شوهر خواهرم و پسرعمو بزرگه و خانوادش سورپرایز شدم و بعد از جشن کوچولو و زیبایی که داشتیم زن عمو بزرگه و پسر کوچیکش به همراه عروسش اومدن و بعد هم دخترعمویی که خونشون تو ساختمون خودمونه!

شب خوبی بود...

:)


http://s3.picofile.com/file/8232468276/kado1.jpg

+ مرسی از دوستانی که یادشون بود، دوستانی که تبریک گفتن (چه حضوری، چه تلفنی و چه از طریق پیامک یا چت یا هر روش دیگه)

+ مرسی از دوستانی که زحمت کشیدن و به روش های مختلف هدیه ای به یادگار بهم دادن...

+ مرسی از خدایی که حواسش به من بوده و هست و خواهد بود :)

+ نوشته ی دور ِ کیک: بانوچه، فسقلی، بانوی بنفش (هر کی عکس کیک رو دیده اولین سوالش این بوده که نوشته ی دور ِ کیک چیه، گفتم قبل اینکه سوالی براتون پیش بیاد خودم بگم :دی)

+ اگر سرعت افتضاح جناب ِ اینترنت اجازه بده عکس رو اضافه میکنم. (با یه روز تاخیر اجازه داد :دی)

۹۴/۱۰/۱۹
ثمینا

نظرات  (۳)

۱۹ دی ۹۴ ، ۱۸:۱۴ ♫ شباهنگ
بسی بسیار مبارک
پاسخ:
مرسی مهندس :*
لمس بودنت مبارک ها باشه....
هر چی ارزوی خوبه مال تو
پاسخ:
مرسی عزیزممممممم :*:*:*
به و به و به : )
دیر شد ولی مبارکـــــــــــــــــــــــه مبارکـــــــــــــــــــــه :)))))
پاسخ:
مرررررررررررررررررررررررسی :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی